Užijte si hladší spolupráci se svými klienty
Používání onFaktu je pro účetní zdarma. Umožňujeme vám napojit dokumenty klientů na váš vlastní účet a usnadnit si tak spolupráci s vašimi klienty.
OnFakt se pevně zavázal k technologickému rozvoji a elektronické fakturaci. Nabízíme různé způsoby, jak onFakt napojit na váš vlastní účetní software.
onFakt zajišťuje, že vaši zákazníci vytvářejí včasnější a přesnější administrativní záznamy, což znamená méně problémů při jejich zpracovávání.
Otevřel si váš klient nový účet onFakt na základě doporučení z vašeho účtu pro účetní? Poděkujeme vám provizí.
Různé způsoby využití, podle vámi požadovaného workflow
OnFakt může exportovat nákupní a prodejní faktury do formátu UBL nebo ISDOC. Tyto soubory lze importovat do téměř jakéhokoli účetního balíčku a zpracovávat je tam.
Synchronizujte všechny dokumenty klientů se svým vlastním serverem či prostředím Dropbox, Google Drive nebo OneDrive. Z těchto platforem pak můžete dokumenty zpracovávat ve vlastním účetním softwaru.
Univerzální platformy pro doručování zajišťují, že vám vaši klienti mohou posílat své dokumenty přímo z onFaktu.
OnFakt má přímé napojení na účetní software běžící v cloudu. Uživatelé tak mohou zasílat své faktury přímo z onFaktu do odpovídající složky ve vašem účetním balíčku.
Snadno, rychle a zdarma!
dokumenty vytvořené pomocí onFaktu
Používejte svůj vlastní důvěryhodný účetní software, ale minimalizujte ruční zadávání díky spolupráci se svými zákazníky prostřednictvím onFaktu. Faktury vytvořené pomocí onFaktu lze snadno převést do téměř jakéhokoli účetního softwaru.
VYTVOŘIT ÚČET